Sklep piłkarski sporttiw.pl
Infolinia 512-467-437

WYMIANA/ZWROT TOWARU

Wymiana:

Jeśli w momencie otrzymania paczki okaże się że źle dobrałeś rozmiar obuwia lub odzieży, to do 14 dni od otrzymania paczki masz możliwość wymiany towaru na inny rozmiar (pod warunkiem że posiadamy taki na stanie magazynowym), wymianę na inny produkt lub zwrot.

Podstawowym warunkiem wymiany towaru to jego dobry stan, wszelkie ślady użytkowania lub brak metek uniemożliwiają wymianę produktu (należy pamiętać że pudełko lub opakowanie foliowe jest również częścią towaru i należy je zwrócić w nienaruszonym stanie).

W celu sprawnej indentyfikacji, do towaru należy dołączyć informację: swoje dane, na jaki rozmiar produkt ma być wymieniony, dane do wysyłki i numer kontaktowy.

W przypadku zwrotu do paczki należy dołączyć również dowód zakupu, pieniądze za zwrócony produkt zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Ciebie konto w ciągu 7 dni (koszt wysyłki i odesłania nie podlega zwrotowi). Produkty spersonalizowane (realizowane na specjalne zamówienie) na których został wykonany nadruk nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Pamietaj !!!

Koszty wysyłki i odesłania paczki pokrywa nabywca. Nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt lub wysłanych za pobraniem.

 

Reklamacja:

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta lub importera. Jeśli zakupiony w naszym sklepie towar posiada jakieś wady fabryczne należy go wysłać wraz ze szczegółowym opisem reklamacji, dowodem zakupu (może być ksero) oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu na nasz adres. Reklamacji oraz zwrotowi nie podlegają jakiekolwiej przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) a także uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem lub niewłaściwą konserwacją. Reklamowany lub zwracany towar musi być czysty, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Paczki wysłane do nas za pobraniem nie będą przyjmowane.

Informacje które powinny się znaleźć w protokole reklamacyjnym:

- nazwa produktu

- data zakupu

- dowód zakupu

- cena jednostkowa

- imię i nazwisko reklamującego

- adres reklamującego

- datę stwierdzenia wady i okolicznośći wystąpienia

- szczegółowy opis uszkodzenia

- roszczenia

- adres do wysyłki i telefon kontaktowy

Pamiętaj!!!

Koszty wysłania paczki pokrywa nabywca.

 

Reklamowany lub wymieniany towar należy wysłać na nasz adres:

Sporttiw

ul. Ceglarska 26

30-362 Kraków

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel