Reklamacje i gwarancje
Reklamacja:
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta lub importera. Jeśli zakupiony w naszym sklepie towar posiada jakieś wady fabryczne należy go wysłać wraz ze szczegółowym opisem reklamacji, dowodem zakupu (może być ksero) oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu na nasz adres. Reklamacji oraz zwrotowi nie podlegają jakiekolwiej przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) a także uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem lub niewłaściwą konserwacją. Reklamowany lub zwracany towar musi być czysty, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Paczki wysłane do nas za pobraniem nie będą przyjmowane.
Informacje które powinny się znaleźć w protokole reklamacyjnym:
- nazwa produktu
- data zakupu
- dowód zakupu
- cena jednostkowa
- imię i nazwisko reklamującego
- adres reklamującego
- datę stwierdzenia wady i okolicznośći wystąpienia
- szczegółowy opis uszkodzenia
- roszczenia
- adres do wysyłki i telefon kontaktowy
Pamiętaj!!!
Koszty wysłania paczki pokrywa nabywca.
Wszystkie produkty są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy sprawdzić czy odsyłany towar jest jeszcze na gwarancji.
Reklamowany lub wymieniany towar należy wysłać na nasz adres:
Sporttiw
ul. Ceglarska 26
30-362 Kraków