Zwroty
Wymiana:
Jeśli w momencie otrzymania paczki okaże się że źle dobrałeś rozmiar obuwia lub odzieży, to do 14 dni od otrzymania paczki masz możliwość wymiany towaru na inny rozmiar (pod warunkiem że posiadamy taki na stanie magazynowym), wymianę na inny produkt lub zwrot.
Podstawowym warunkiem wymiany towaru to jego dobry stan. Wszelkie ślady użytkowania lub brak metek uniemożliwiają wymianę produktu (należy pamiętać że pudełko lub opakowanie foliowe jest również częścią towaru i należy je zwrócić w nienaruszonym stanie).
W celu sprawnej indentyfikacji, do towaru należy dołączyć informację: swoje dane, na jaki rozmiar produkt ma być wymieniony, dane do wysyłki i numer kontaktowy.
W przypadku zwrotu do paczki należy dołączyć również dowód zakupu, pieniądze za zwrócony produkt zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Ciebie konto w ciągu 7 dni (koszt wysyłki i odesłania nie podlega zwrotowi). Produkty spersonalizowane (realizowane na specjalne zamówienie) na których został wykonany nadruk nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Pamietaj !!!
Koszty wysyłki i odesłania paczki pokrywa nabywca. Nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt lub wysłanych za pobraniem.